רישיון למפעל למוצרי קנאביס

עבורכם מכל ה❤️-שתפו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

התוכן הבא נכתב עבורכם מכל ה❤️

בואו נתרום את הידע הזה גם לאחרים!

שתפו..

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

איך משיגים רישיון למפעל למוצרי קנאביס?

ממשלת ישראל החליטה לקדם את נושא ייצוא הקנאביס ובכך להשתלב עם המגמה הכלל עולמית התומכת בשינוי המדיניות כלפי הצמח.

כחלק משינוי המדיניות כלפי צמח הקנאביס, יצר המחוקק רגולציה מורכבת, אך בהחלט אפשרית, אשר במסגרתה מתאפשר לכל יחיד או תאגיד לקחת חלק ב״שרשרת הירוקה״ – החל מגידול צמח הקנאביס ועד לייצוא.

במסגרת ההסדרה החליט המחוקק לאפשר הקמתם של מפעלים לייצור מוצרים מבוססי קנאביס. פירושו של דבר שכעת יכולים יזמים בעלי מעוף לקחת חלק ביצירת מגוון מוצרים אותם יוכלו לשווק בשוק המקומי והבינלאומי.

לכל מדינה יש רגולציה ייחודית משלה לגבי האפשרות לייבא ולייצא גנטיקה, ולכן נדרשת היכרות יסודית עם הרגולציה הייחודית של כל מדינה ומדינה. מעבר לרגולציה הייחודית הקיימת בכל מדינה ומדינה, קיימת אסדרה נוספת בחוק הבינלאומי עליו חתומות 180 מדינות שונות.

בנוסף לכך, יש לזכור מדובר במהלך דו צדדי: הן על המייבא והן על המייצא ישנה חובה לעמוד ברגולציות השונות הקיימות במדינתן, ולכן קיימת חשיבות רבה לליווי וייעוץ משפטי לשם עמידה בתנאי הרגולציה המקומית בישראל וכן לוודא שהמדינה שממנה הצד עמו מתקשרים בהליך ייבוא או יצוא עומד גם הוא בתנאי הרגולציה של מדינתו הרישיונות המתאימים.

מאמרים נוספים

הגנות לנתבעים בתביעת דיבה

הגנות לנתבעים בתביעת דיבה בוקר אחד, לעיתים בלא כל התרעה מוקדמת, זה מגיע: הוגשה כנגדך תביעת דיבה, ולפי חוק איסור לשון הרע, נדרשת לשלם מאות

הוצאת דיבה במסגרת הליך גירושין

הוצאת דיבה במסגרת הליך גירושין הליך גירושין הוא הליך קשה, מתיש, אמוציונאלי ולעיתים גם הרסני, ומשכך, במקרים רבים מוצאים עצמם צדדים להליך תחת מתקפה של

תלונת שווא במשטרה – הוצאת דיבה

תלונת שווא במשטרה – הוצאת דיבה להבדיל משנים קודמות, חלה תפנית מסויימת בגישתם של בתי המשפט בערכאות השונות ביחס לסוגיית הגשת תלונות שווא למשטרת ישראל.

הוצאת דיבה בעבודה

הוצאת דיבה בעבודה המחוקק הסדיר את האיסור בגין לשון הרע בחוק איסור לשון הרע ובין היתר נאמר בו כי לשון הרע הוא כל דבר שפרסומו