השקעה בקנאביס – חבירה למשקיעים וליזמים

עבורכם מכל ה❤️-שתפו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

התוכן הבא נכתב עבורכם מכל ה❤️

בואו נתרום את הידע הזה גם לאחרים!

שתפו..

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

 יזמות בתחום הקנאביס הרפואי

כאמור, הקמת יזמות בתחום הקנאביס הרפואי היא מהלך אטרקטיבי ועם פוטנציאל ללא גבולות, אך עקב מורכבותו, לעיתים היזם נדרש להיעזר במשקיע על מנת שהפרוייקט ינחל הצלחה.

מעבר לכך, בהינתן תנאים מסויימים, הטיל המחוקק על בעל הקרקע והמשקיע הגבלות בכל הקשור להתקשרות בין השניים. זאת ועוד, ישנם גם תנאים של הגוף המסדיר את העיסוק בקנאביס(היק״ר) המגבילים את אופי ההשקעה.

איך למצוא משקיע מתאים?

מציאת המשקיע הנכון היא מהלך מורכב הדורש התאמה הדדית בין רצון המשקיע ואפיק ומתווה ההשקעה הרצוי לבין למאפייני הפרויקט ורצון היזם.

לא מעט יזמים עצמאיים כיום מרגישים מוטיבציה עזה לממש את הרעיון שלהם לכדי פרויקט ממשי ומוחשי. הלהט הזורם בעורקיהם איננו נותן להם מנוח אך חשוב לציין כי התועלת והרווחים לא יושגו אך ורק על ידי נחישות ותשוקה זו. לשם כך יש צורך לתעל בצורה נכונה את כל האנרגיות הנהדרות הללו בניסיון להביא את הרעיון לקרום עור וגידים. וכאן נכנס לתמונה כל הנושא של גיוס השקעות ומימון לפיתוח מוצרים חדשים.

שלבים ראשונים לקראת גיוס

מרבית היזמים בדרכם למציאת הון ומימון למיזמים או מוצרים בתחום הקנאביס הרפואי, אינם מנצלים את זמנם כראוי ומבזבזים אנרגיות מיותרות על חיפושים אחר משקיעים לא נכונים. כתוצאה גם ההצעות וגם המשקיעים עצמם יכולים להביא לכשלים מהותיים בתהליך. על מנת לאתר משקיעים נכונים יש להקפיד על כמה כללים.

כיצד להגדיל את הסיכויים לגיוס הון?

כדי לגייס את ההון הרצוי ולהתקדם בפרויקט חשוב להימנע מהגעה אל משקיעים לא נכונים או לא מתאימים לשלב או לאופי הפרויקט. בדרך כלל פנייה אל משקיעים בשלבים בהם הפרויקט עדיין לא בשל במלואו, תגרור אחריה תשובה שלילית מצד המשקיעים ומבלי שום קשר לפרויקט. לבסוף, יש להכין בצורה נכונה את הפרזנטציה, התוכנית העסקית והפן המשפטי.

משרדינו בעל היכרות מעמיקה עם דרישות החוק וכן עם דרישות הגוף המאסדר, כך ניתן לאתר משקיע לפרויקט הנדרש על פי המאפיינים הייחודיים לו ולהתאים לו את אפיק ההשקעה הנדרש, וכן להסדיר את אופי ההתקשרות בין היזם לבין המשקיע כנדרש לפי דין.

מאמרים נוספים

הגנות לנתבעים בתביעת דיבה

הגנות לנתבעים בתביעת דיבה בוקר אחד, לעיתים בלא כל התרעה מוקדמת, זה מגיע: הוגשה כנגדך תביעת דיבה, ולפי חוק איסור לשון הרע, נדרשת לשלם מאות

הוצאת דיבה במסגרת הליך גירושין

הוצאת דיבה במסגרת הליך גירושין הליך גירושין הוא הליך קשה, מתיש, אמוציונאלי ולעיתים גם הרסני, ומשכך, במקרים רבים מוצאים עצמם צדדים להליך תחת מתקפה של

תלונת שווא במשטרה – הוצאת דיבה

תלונת שווא במשטרה – הוצאת דיבה להבדיל משנים קודמות, חלה תפנית מסויימת בגישתם של בתי המשפט בערכאות השונות ביחס לסוגיית הגשת תלונות שווא למשטרת ישראל.

הוצאת דיבה בעבודה

הוצאת דיבה בעבודה המחוקק הסדיר את האיסור בגין לשון הרע בחוק איסור לשון הרע ובין היתר נאמר בו כי לשון הרע הוא כל דבר שפרסומו