גידול קנאביס רפואי – תאגידים, תכנון ובניה

עבורכם מכל ה❤️-שתפו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

התוכן הבא נכתב עבורכם מכל ה❤️

בואו נתרום את הידע הזה גם לאחרים!

שתפו..

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

חוות גידול קנאביס – התאגדות בהתאם לרגולציה היא חובה ולא המלצה

מעבר לצורך ברישיון, ישנם תנאי סף רגולטוריים ברמה התאגידית שבהם צריך לעמוד היזם לשם קבלת הרישיון הנכסף. כך למשל ישנה חשיבות לסוג התאגיד אותו יש להקים כך שהיזם יעמוד הן בדרישות הרגולטוריות לשם קבלת הרישיון וכן תהיה התאמת לאופי המיזם אותו הוא רוצה להקים. 

לסיכומו של חלק זה במאמר, אי עמידה בתנאי הקמת התאגיד,  בהתאם לדרישות הרגולטור בפרט והמחוק בפרט יכולה להביא לסיכול קבלת הרישיון הנכסף – רישיון גידול קנאביס רפואי. 

גידול קנאביס רפואי – דיני התכנון והבניה

עניין נוסף הוא שילוב התכנון העסקי יחד עם הרגולציה הנדרשת בסוגיית התכנון והבניה: כך למשל, יזם המקים חוות קנאביס רפואי צריך להכיר את השפעת הרגולציה על סוגיית התכנון והבניה לפני שהוא מתחיל את שלב הבניה – הדבר חיוני ביותר שכן, אי עמידה בתנאי מפתח של הרגולציה יביא את היזם להוצאת כספית מיותרת, השחתת זמנו לריק, ותסכול.

לסיכום:

סוגיית הרגולציה באשר לשאלת התכנון והבניה היא מורכבת, והתשובות בעניינה משתנות בהתאם לסוג המיזם (וסוג הרישיון אותו מחזיק היזם) –  חוות גידול קנאביס, חוות גידול וריבוי קנאביס רפואי, מפעל ייצור מוצרי קנאביס או אתר אחסון. ישנה חשיבות עליונה לליווי משפטי בעניין זה, שכן התקדמות בפרוייקט הגידול ללא התחשבות בסוגיה זו יכולה להביא להוצאות מרובות ומיותרות.

למשרדינו ניסיון מוכח בייעוץ משפטי בסוגיית הקמת תאגידים ותכנון ובניה בהתאם לרגולציה.

מאמרים נוספים

הגנות לנתבעים בתביעת דיבה

הגנות לנתבעים בתביעת דיבה בוקר אחד, לעיתים בלא כל התרעה מוקדמת, זה מגיע: הוגשה כנגדך תביעת דיבה, ולפי חוק איסור לשון הרע, נדרשת לשלם מאות

הוצאת דיבה במסגרת הליך גירושין

הוצאת דיבה במסגרת הליך גירושין הליך גירושין הוא הליך קשה, מתיש, אמוציונאלי ולעיתים גם הרסני, ומשכך, במקרים רבים מוצאים עצמם צדדים להליך תחת מתקפה של

תלונת שווא במשטרה – הוצאת דיבה

תלונת שווא במשטרה – הוצאת דיבה להבדיל משנים קודמות, חלה תפנית מסויימת בגישתם של בתי המשפט בערכאות השונות ביחס לסוגיית הגשת תלונות שווא למשטרת ישראל.

הוצאת דיבה בעבודה

הוצאת דיבה בעבודה המחוקק הסדיר את האיסור בגין לשון הרע בחוק איסור לשון הרע ובין היתר נאמר בו כי לשון הרע הוא כל דבר שפרסומו