גידול קנאביס רפואי – מענקים

עבורכם מכל ה❤️-שתפו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

התוכן הבא נכתב עבורכם מכל ה❤️

בואו נתרום את הידע הזה גם לאחרים!

שתפו..

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

יזמות בתחום הקנאביס הרפואי

הקמת יזמות בתחום הקנאביס הרפואי, היא תחום חדשני ומרתק בעל פוטנציאל כלכלי המצוי במגמת התרחבות בשוק העולמי. יחד עם זאת, הקמת פרוייקט בתחום הקנאביס הרפואי כרוכה בעלויות מרובות שיכולות לעיתים להרתיע יזמים פוטנציאלים.

יזמים רבים אינם יודעים כי המחוקק הישראלי צפה את האפשרות הזו ולכן במשרדי הממשלה השונים קיימת האפשרות לקבל מענקים שונים מתוך שיקולים כגון: מיקום גאוגרפי, מאפייני החווה ועוד.

כך למשל, החוק לעידוד השקעות הון התשי”ט-1959 נועד לעודד השקעה בתעשייה בישראל באזורי עדיפות לאומית. מטרותיו: לעודד השקעות הון באזורי עדיפות לאומית, לקדם יוזמות כלכליות תוך מתן עדיפות לתעשיות מתקדמות וחדשניות ולחזק אזורי פיתוח. כל אלה – על מנת לשפר את כושר הייצור של המשק, לשפר את יכולותיו של המגזר העסקי להתמודד בתנאי תחרות בסביבה הבינלאומית וליצור תשתית למקומות עבודה חדשים ובני קיימא. לשם כך קבע החוק סיוע במענקים ובהטבות מס.

מתוך שאיפה לחזק עוד יותר את עידוד ההשקעות ואת אפשרויות התעסוקה באזורי עדיפות לאומית, נוספו לתחום זה מסלולי הטבות נוספים מכוח הוראות מנכ”ל מינהליות, המיועדות לסייע למפעלים תעשייתיים המתכוונים לבצע השקעות בהגדלת הפריון, או להקמת מפעלים מחוללי שינוי בפריפריה. מסלולים אלה מופעלים בהתאם להחלטות ממשלה ובשנים שמוענק להם תקציב ייעודי.

הרשות להשקעות ולפיתוח התעשייה והכלכלה מופקדת על מימוש החוק. הרשות בוחנת את הבקשות המוגשות בהתאם לקריטריונים מקצועיים, וכן לפי שיקולים נוספים כמו אלה: כדאיות למשק הלאומי, יכולת תחרות בשווקים בינלאומיים, שימוש בטכנולוגיות חדשניות, יצירת מקומות תעסוקה, ערך מוסף גבוה ומתן פתרון נאות לצרכים המיוחדים של כלכלת מדינת ישראל.

לאור מאפייניה הייחודיים של תעשיית הקנאביס ההולכת וגדלה, קשת האפשרויות השונות להגשת בקשה למענק רק הולך וגודל.

הגשת בקשה לקבלת מענק היא מהלך מורכב המצריך היכרות המאפיינים הייחודיים של הפרוייקט אותו מעוניין היזם לקדם, והתאמת המענקים שיתנו לו מענקים מקסימליים.

כפי הידוע למשרדינו, ובהתאם לפרסומים השונים, ישנה הנחיה להקצאת תקציבים לענף הקנאביס. למשרדינו ניסיון מוכח בהתאמת המאפיינים השונים של לקוחותינו אל המענקים האפשריים בשיטת ״חליפה במידה אישית״, בהתנהלות מול משרדי הממשלה השונים על מנת למקסם את המענקים של לקוחותינו.

מאמרים נוספים

הגנות לנתבעים בתביעת דיבה

הגנות לנתבעים בתביעת דיבה בוקר אחד, לעיתים בלא כל התרעה מוקדמת, זה מגיע: הוגשה כנגדך תביעת דיבה, ולפי חוק איסור לשון הרע, נדרשת לשלם מאות

הוצאת דיבה במסגרת הליך גירושין

הוצאת דיבה במסגרת הליך גירושין הליך גירושין הוא הליך קשה, מתיש, אמוציונאלי ולעיתים גם הרסני, ומשכך, במקרים רבים מוצאים עצמם צדדים להליך תחת מתקפה של

תלונת שווא במשטרה – הוצאת דיבה

תלונת שווא במשטרה – הוצאת דיבה להבדיל משנים קודמות, חלה תפנית מסויימת בגישתם של בתי המשפט בערכאות השונות ביחס לסוגיית הגשת תלונות שווא למשטרת ישראל.

הוצאת דיבה בעבודה

הוצאת דיבה בעבודה המחוקק הסדיר את האיסור בגין לשון הרע בחוק איסור לשון הרע ובין היתר נאמר בו כי לשון הרע הוא כל דבר שפרסומו